söndag 18 april 2010

Söndag...

va jobbhelgen till ända.
Jag slutade 13.30 och de kändes konstigt måste jag säga.
Mina jobbtimmar brukar va på 11- 12 timmar per dag så denna helgen har gått riktigt snabbt...
Efter jobbat så "firade" jag med en...
Mc Flurry Lion...
Mums...
Sedan tog jag mej en tur ut till Ikea för att skaffa en sänglampa.
Jag skaffade en för ett tag sedan för att kolla hur de vart och jag vart nöjd så de fick bli en till idag.
Det va tänkt att jag skulle vart på dans nu ikväll här i Karlstad men jag hoppade det.
Jag spar mej tills 30/4 istället.
Min vänsterfot behöver vila lite till känner jag.

Här kommer jag dansa nästa gång...
Kommer du??
Risk det blir dans i 3 dagar i rad då. :)
30/4 i Kristinehamn.
1/5 i Örebro till Casanovas och 2/5 i Kristinehamn till Blender och Casanovas.
Men jag kan ju bjuda på en dansbild på mej från dansen till Divine senast jag va på Holken.

Linda och jag...
Nu ska jag kolla på tv innan de blir natten här...
Ha de bäst...
// Per

2 kommentarer:

Linda sa...

Klart jag kommer och dansar, dock inte dagarna 3 men 2 ialla fall :)

Per Noremalm sa...

Linda: Då får vi se till att få till ett gäng danser då. :)