lördag 24 april 2010

Biljetter...


Johan ute och storhandlar...
Fick denna bild från syrran idag.
Verkar som han handlade inför lördagsmys men mamma.
Idag på förmiddan kom en danskompis och våldgästade mej.
Vi satt och tölade en stund och kollade dansklipp på youtube.
Sedan drog jag ut en sväng i det fina vädret.
Idag har det vart kanonväder här i Karlstad.
Kan även meddela att jag beställt biljetter till 2 dagar me dans nästa helg.
Fredag och söndag kommer jag va i Kristinehamn och svänga mina lurviga. :)
Tjoa till om du vill ta en sväng eller två.
Idag så avgjordes hockeyfinalen.
HV 71 vann SM guldet.
Grattis grattis...
Nu är det bara för Färjestad att börja ladda för nästa säsong.
Nu ska jag kika vidare på filmen på TV4.
Ha de gött...
// Per

2 kommentarer:

Jenny sa...

Jag bokar gärna en (eller ett par ;-)) på söndag:-Dkram

Per Noremalm sa...

Jenny: Ja de går nog att fixa till. :) Kram