måndag 26 april 2010

Brand...

En heldag på våning 4:a och man kan bli gråhårig...
Nejdå. Så illa är de inte men imorse fick jag lite bekymmer kan jag säga.
Allt för många tvättkorgar som va överfulla och det resulterade i att garderoberna va tomma. :)
Men de löste sej och jag och Ann-Sofie har tvättat som galningar idag för att fylla på garderoberna igen.
Vi hade ju 11 timmar på oss...
Idag har brandlarmet gått på jobbet.
Både brandkår och ambulans kom. :)
Men de va bara fastighetsägaren som va där och provade brandlarmet.
De hade ringt till SOS och sagt att det va övning men något klickade tydligen. :)
Tyvärr så missade jag detta för jag va hemma på rast då.
Men jag hörde att det tutade väldigt här på Herrhagen.
På min första rast på fmva jag och hämtade ut min dansbiljett för fredan.
Och nu ikväll så kom söndagsbiljetten i mailen.
Så nu är jag redo för danserna i Kristinehamn.
Ska bara fixa tröjorna som jag ska ha med mej.
Om de blir dans i 3 dagar så kommer de gå åt 9 st tröjor!!!
Snart dags att bli sponsrad tror ja. :)
Nån som vill sponsra en avdankad dansare som svettas? :))
De går åt 3 tröjor på varje dans...
Den 1:a före paus. Nr 2 efter pausen. Och nr 3 efter dansen för att va torr på vägen hem. :)
Är de nonstopdans är de bara hoppas på att man får vila en dans för att byta tröja.
Mycke tvätt blir de men de är de värt.
De är ju skitkul å dansa ju.
Nu blir de sängen här.
Godnatt...
// Per

2 kommentarer:

Susanne sa...

De är väl lika bra att du tar me dej 4 st tröjor te på sönda när de är nonstop;)
haha nej ja ångrar mej, ja vill allt dansa med svettper;)

Kram på dej:)

Per Noremalm sa...

Susanne: 4? Borde väl räcka med 2 egentligen? För om ja dansar nonstop kan jag ju byta först när dansen är slut. ;)Kram