söndag 25 april 2010

100425...

Imorse ringde Johan och väckte mej och sa att jag inte fick låna hans cykel. :)
Han va i Kil dit jag hade tänkt åka idag.
Johan va ute och cyklade när jag kom.

Syrrans killar. Johan och Pontus...
Johan älskar att cykla och fort går det också. :)
När vi kom in så va det lek med bilar och smurfar.
Och så skulle jag läsa för han.
De vart 3 böcker...

3 spännande sagor enl. Johan. :)
Nu är iaf helgen över och en ny arbetsvecka står framför mej.
Så här ser veckan ut just nu...
Måndag: Jobb 7.00- 20.00.
Tisdag: Jobb 16.00- 21.00.
Onsdag: Jobb 7.45- 21.00 .
Torsdag: Jobb 7.45- 16.00.
Fredag: Dans i Kristinehamn till Playtones/ Titanix.
Lördag: Dans i Örebro till Casanovas.
Söndag: Dans i Kristinehamn till Blender/ Casanovas.
Nu blir det sängen här.
Ha de gött.
Nattinatti...
// Per

2 kommentarer:

Marita sa...

Så go han verkar vara Johan!! Jag har min systers barnbarn som jag myser med. Isac 8 år spelar innebandy och fotboll och gammelmoster är en trogen suporter, har försökt få in honom i dansen men det är inte så lätt... Han är som en minikopia av Richard till både sätt och utseende, säger väl allt! ;) Sen har jag Tindra 4år som har ett väldigt labilt humör, man vet aldrig vad som väntar när man träffar henne... Egna barnbarn lär jag nog få vänta på... ;D

Per Noremalm sa...

Marita: Ja Johan är go. Och vi är superkompisar säger han. :)