onsdag 31 oktober 2007

Ledig Onsdag.

Idag har jag vart ledig. Gött!!
Kan jag behöva. Har det inte så lätt med ryggen och benet just nu. Tabletterna hjälper sisådär.
Vet inte riktigt hur jag ska fixa att jobba hela helgen.
Är ju ca 11 timmar ett arbetspass. Men det blir väl å bita i.
Syrran kom och körde mej till KMTI. De ska ju ha bra sjukgymnaster där.
Så jag lämnade min remiss jag fick då jag va till akuten.
3-4 veckors väntetid... i bästa fall. Ska prata med dem igen på Fredag.
Det är bara att bita i och vänta. Men jag kanske kan få några tips på vad jag kan pyssla med iaf.
Promenader är väl inte fel sa hon i receptionen iaf.
Så det blir väl till att gå ut och gå.
Jag måste bli frisk innan skidsäsongen börjar. Är sååå sjuk på att åka slalom.
Vart ju bara en gång förra säsongen. Var då jag provade de nya skidorna jag skaffade.
Hur goa som helst va det att åka på dem iaf.
Men nu måste jag bli frisk först. Så jag får väl fortsätta drömma.
Efter vi va till KMTI så åkte vi till Bergvik och gick runt lite i affärerna där.
Handlade hem lite mat också. Fast matslusten är inte så bra just nu. Jag och syrran provade den nya Marabou chokladkakan. Med NONSTOP i.
Den får väl 3 av 5 i betyg. Finns de smaker som är mycke godare. :))
Nu ska jag svänga förbi Doris med film till Julia och Ida.

Nu får det räcka för idag.

// Per

Inga kommentarer: