söndag 14 oktober 2007

Hemma i Karlstad igen.

Ja då var jag hemma i Karlstad efter en helg i Ludvika.
1:a gången jag varit i Ludvika. Men det var en trevlig tripp till Dalarna.
Var ju där för att testa och se om jag fortfarade kunde dansa.
Tror att det fanns lite kvar iaf. :)
När jag kom upp till Ludvika på förmiddaden så åkta jag till
Lindas å hennes familj hus... Eller ska jag kalla det slott? :)
Mäktigt va det iaf.
Och lite nervöst va det att träffa dem.*Erkänner*
Lördagen tillbringade jag och Linda på danstävlingen.
Va en lååång väntan på att buggen skulle dra igång.
Innan buggen va det paus och då passade vi på att käka lite.
Fick bli en pizza på en pizzera i närheten.
STOR va den. Pizzan asså.
Men till slut så kom buggen igång. Filmade BVA så nu finns de på film.
Va paren på pallen rätt då???? Njeee. Inte enligt mej iaf. :)
Jag och Linda vågade oss ner på golvet till slut och körde en sväng.
Gick rätt bra för att vi inte dansat förr.
Efter tävlingen åkte vi hem till "slottet".
Där väntade mamman med jättegod köttgryta och ris.
Problemet var ju att jag va mätt av pizzan än :)
Men gott va det.
Då vi fick "blodad tand" så provtränade vi dansa där hemma också.
Klockan drog iväg en hel del innan vi kom i säng.
Söndag och dagen då vi skulle testa hur det funka...
Jag tycker det funka rikigt bra för att va 4 år sedan sist...
Vad månne det bli av detta??? :)))
Mer mat efter träningen. Gott denna gång också. Så mätt har jag varit i helgen.
Hemresan va inge höjdare. Regn å dimma. Men Audin och jag kom hem som vi skulle.

TACK Lindas familj för jag fick JÄTTE GOD mat och boende under helgen och Linda för danserna!!

Nu blir det slappa av här.
Sedan tidigt i säng skulle jag tro. Skönt och va ledig imöra.

// Per

3 kommentarer:

Anonym sa...

Va coolt att du testat att dansat igen. Hur gick det med träningsvärk då?

/Jenny

Anonym sa...

Kom i säng?:-) Hur tolka det?:-)

Anonym sa...

Vad kul det låter! Är glad för din skull att det gick bra. Men undra hur det känns i dag....hm har du träningsvärk eller?*L* kram Helena