lördag 27 oktober 2007

Lördag....

Ja då sitter man här å skriver igen då.....
Var till kiropraktorn igår igen. 430:- fattigare.
Han hitta ett gäng låsningar igen. Körde ström i höften även denna gång.
Och så vart det massage. Idag känns det tyvärr inge bättre. :((
Jag blir sååå less på detta. Går bra och sitta(när jag satt mej) eller när jag ligger still. Inte lätt att jobba då inte.
Pratade med en "gammal" dansare som håller på att utbilda sej till just Kiropraktor.
Han tyckte att jag skulle in på röntgen.
För efter 2 ggr ska det kännas bättre om man vart till en kiropraktor.....
Kan va diskbråck Per sa han... Men va kul :)))
Man kan ju bli deprimerad på detta ju.
Om jag ska till röntgen så måste det ju bli akuten.
För min "familjeläkare" ville ju inte se mej.
FBK torska mot Modo med 1-0 oxå. Dret....
Nu får det bli TV:n.
Idag var det ju verkligen bara positivt i bloggen. :)

På återseende...

// Per

Inga kommentarer: