söndag 28 oktober 2007

Svensk sjukvård.....

Säger bara en sak... FY FAN!!!
Va fan ska vi ha sjukvård till?
Betalar skatt får någe som man inte får någon hjälp från.....
Folk går ur kyrkan för å slippa kyrkskatten.
Där får man iaf hjälp när man väl kommit dit.
Inom sjukvården så får man ingen hjälp ju.
Har försökt med att få hjälp från min "läkare".
Utan resultat!!!
Ringde till sjukvårdsupplysningen idag för att få hjälp.
Men de hänvisar bara till Vårdcentralen..... där jag inte får någon hjälp....
Skulle kontakta chefen på vårdcentralen sa hon.
Men det hjälper för fan inte mej nu. NU jag har ont!!!
Inget resultat där heller!!!
Pappa är förbannad..... syrran vansinnig.
Så det lär väl bli akuten . Med risk jag får åka hem.
Men då hotat pappa med tidningarna.
Ska du köpa aktier i läkemedelsföretag så köp i de företag som tillverkar Panodil och Voltaren.
Är väl där jag lägger resten av min lön efter räkningarna är betalda.
Så är jag inte här på ett tag så kan man ju hoppas på att jag bli inlagd.
Chansen är väl större å vinna en bil på bingolotto(säger jag som vunnit en) :)))))

//Per *Lätt förbannad*

********************************
Då va jag hemma då. Vart på akuten mellan 13.20-18.55.
Det gick rätt fort ändå.
De hann med en Rtg(Hade iaf ingen cancer), blodprover, urinprov och en febertemp.
Vad de kom fram till???
Diskbråck bara..... :)
Så det blir att jobba som vanligt med Voltaren + Panodil i kroppen.
Sedan fick jag en remiss till en sjukgymnast.
Så nu blir det gympa.
Va nog allt.

// Per

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter inge skojj de där.. :(

Krya på dig mannen..