torsdag 1 november 2007

Fan FBK....

Ååå. Vad jag blir trött på Färjestad. :(
När ska de börja spela som de ska???
1-1 mot Linköping borta... Å då hade FBK tur som fick in en i slutet.
Annars idag har jag inte gjort så mycke mer än att tvätta och diska typ.....
Varit ute och gått en liten kort promenad.
Men det känns i rygg/ben. :(
Imorgon fredag gör jag dagen istället för kvällen. Slutar 15.30.
Blir Doris som får dras med mej.
Sedan jobbar jag heeela låånga helgen. Är det tänkt. :/
Eftersom det blir rätt lite skrivet idag får jag väl kasta in lite bilder som syrran skickat.

Johan uppklädd. Hade vart på dejt på öppna förslkolan.
Johan på Mc Donalds... Fast fick hålla sej till sin mat.
Man måste va noge med de små tänderna man fått.
Johan "hjälper" morsan att städa.
Gonatt.
// Per

1 kommentar:

Anonym sa...

Du kan ju alltid byta till ett riktigt hockeylag som Leksand. De spelar alltid bra hockey!!!!