måndag 8 oktober 2007

Emil i Lönneberga...??

Emil bor på Kvarnberget.
Fast denne lille Emil heter Johan Noremalm.
Han lyckades välta en byrå idag tydligen.
Slog sönder en lampa bl a.
Nej! Det är inte morbror Per han som lärt han detta.
Helt självlärd eller så är han lik mamma kanske??
Annars har jag jobbet 7-14 idag. Va lite trögt pga benet. :(
Ska få massage imorgon igen. 10,15. Frågan är om det hjälper?
Får väl se va han säger.
Idag kom det papper från blodcentralen. De vill ha mitt blod.
Fast frågan är om de vill det nu när jag äter tabletter + att jag haft nålar i mej??
Ska ringa och kolla det.
Någon av er som börjat lämna blod än då??????
John och Jenny! Vore väl någe för er?? ;)
Det är helt gratis och så får man ju fika....

Johans lek urartade...

Och då hamnar man bakom galler...

Natti.

// Per

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ingen ska få sticka mig som en nåldyna o sno mitt blod.. :)

Anonym sa...

Lämna blod borde jag men just nu har jag så mycket att jag vet inte om nog vill ha ett stressat blod:)

Tur att Johan inte slog sig när byrån välte.

/Jenny