torsdag 25 oktober 2007

2 dagars ledigt.

Jodå. Har vart ledig 2 dagar. Inte för att det är min jobbhelg.
Jag kände att jag va tvungen för mitt rygg/ben skulle få vila sej lite.
Och förhoppningsvis bli lite bättre. Men inte har det blive någe bättre. :(
Vet dä fan va jag ska ta mej till.......
Vissa stunder går jag sämre än tanterna på jobbet.
Morsan tycker jag ska ha kryckor. Syrran hotat å ta mej till akuten.
Hon säger... tänkt om det är diskbråk??? Per tänker då... Inte bra.
Själv så ska jag prova att gå till jobbet imöra.
Jobbar så fall 7-14. 16 ska jag till kiropraktorn igen.
Frågan är hur ont det ska göra denna gång. Ska till Grums imöra.
Han har mottagning där imöra. Så det blir en sväng till Kil efteråt.
Så jag sover nog över där skulle jag tro.

Igår skulle jag ju lämnat blod va det tänkt.
Men de tyckte jag hade för ont så jag fick en ny tid nästa vecka.
Så jag missade fikat. :)

Annars har jag vart på Ikea 2 dagar i rad. Igår med mamma och pappa.
Och idag med syrran.

Gonatt på er.

// Per

Inga kommentarer: