torsdag 11 oktober 2007

Pissväder...

Idag har det verkligen vart pissväder. Regn å blåst.
Mindre kul. Men det är väl höstväder i ett nötskal.
Lika bra det blir snö istället. :)
Va och solade idag. Så jag har fått lite "sol" iaf. :)
När jag var till Bergvik(ett köpcenter i Karlstad) så hade de reklam för Branäs skidanläggning.
Vill ha snö NU!! Vill ju åka skider.
Köpte ju nya slalomskidor i vintras. Va uppe en gång till Branäs. Fy va kul det är med slalom.
Ikväll blir det SSK-FBK på TV. Ikväll MÅSTE de vinna.
Förra matchen hade de bara 5500 ca på matchen FBK-LHC.
Hockeypamparna sitter och funderar på varför det är sååå lite folk på matcherna...
Det kan jag förklara varför det blir så.
Priset på en bra sittplats är 270:- här i Karlstad. Men innan man kommit in i hallen så måste man betala 30:- i parkeringsavgift också. 300:- innan matchen börjat.
Tro 17 att folk sitter hemma och tittar på TV:n. :)

Det vore lite kul å veta vad det är för några som är inne och läser detta jag skriver. :)
Varför inte göra ett "avtryck" i kommentar?
Johan redo för vintern i nya POP mössan :)
Pottträning med kläder på?
Nyvaken Johan planerar nya hyss......

Hörs...

// Per

3 kommentarer:

Anonym sa...

LCH!

Anonym sa...

Du vet ju att jag läser din blogg:)

/Jenny

Anonym sa...

Varför bloggar du inget om Leksand?? Lycka till i helgen önskar vi på Kornettgatan!!