fredag 12 oktober 2007

Fredag...

Ja nu är slutet på veckan är här.
Jag började med att gå och få lite massage idag igen. Denna gången så va det här i Karlstad.
De har en liten lokal på Järnvägsgatan. Gött och slippa dra iväg till Kil.
Har fortfarande ont. Men ska strecha ut sätesmuskeln. Får göra det att antal ggr / dag.
Det kan va den som bråkar.
Ischiasen kan ligga i den eller vad han nu sa.
Har vart iväg och jobbat kvällen.
Skulle egentligen jobbat hela helgen men jag ska åka till Ludvika och kolla på danstävling imöra.
Kan va så att det ev blir en comeback på dansgolvet.
Efter 4 års frånvaro. Vi får se..... :)
Det är en gammal konkurrent och jag som ska testa och se om det funkar.
Linda heter hon. Vi vart 5:a resp 6:a på SM 2002 så det är mycke "bitterhet" som finns inom oss. :)))
Hade även Lilla Johan med mormor här på besök innan det va jobbdags.
Sa du Leksand Magnus???? Det är hård bröd det va??? ;)

Det va nog allt.

Gonatt.

// Per

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag ger dej gärna en kommentar Per!!Jag vet att du inte gillar det men........HEJA FRÖLUNDA !!!!
MVH Lillemor