söndag 7 oktober 2007

Vecka 40

Då kommer det lite text här då.
Har inte skrivit på ett tag som ni kanske märkt.
Har haft funderingar på att lägga ner detta då det
kommit in inlägg som jag inte gillat någe vidare.
Men jag kommer ta bort sådana inlägg som jag tycker är mindra trevlig.
Vad har då hänt denna vecka....???
Passat hundarna ett par timmar i Måndags. Jobbade dagen då också.
Tisdag var det jobb + att syrran fyllde 28 år. GRATTIS KARIN!!
Onsdag fick jag ta semester då benet sa STOPP!
Fick bli ett besök hos en kiropratkor i Kil.
Det vart en massa dragande i min kropp + att han satte 6 st nålar lite här å där.
Känns bara lite :)
Torsdagen började med en tur till frissan. Sedan avslutade jag dagen på jobbet med ett kvällspass. Idag hade Avd 6 skickat hem en boende till oss.
Med nålen kvar i armen...AJABAJA. Avvikelse på 6:an på Csk.
Fick även kanelbullar då det va kanelbullens dag.
Jag ska införa glassens dag då jag ÄLSKAR glass :)
Den ska va typ 365 dagar per år......
Fredag och ännu ett besök till Kil. Denna gång fick jag massage. Å hej va det kändes :)
Han hittade några riktigt härliga punkter han klämde på...
Hjälpte syrran till vetrenären med Pontus som är halt. :(
Kvällen fick jag avsluta på jobbet. Ett av mina extrapass i Oktober.
Är några inplanerade.
Lördagen skulle jag vart ledig mej jag tog lite utan Doris jobbdag. 7-13,30.
Ett rätt lagomt pass med lite extra pengar. :)
19,00 bänkad vid TV:n. TV2 och VM i DANS.
Inte alla dagar de sänder dans på TV. Bra jobbat SVT.
Vann rätt par då????? Eftersom inte jag va med så...Jodå. De va duktiga de som vann.
Sista veckodagen... Söndag.... Å Inget speciellt här. Skönt med lite vila å inga planer. :)
GRATTIS JOHAN...9 månader 7/10.
En vanlig dag på jobbet. :)

Johan firar morsan sin. 28 år vart hon.

Kanelbullens dag 4/10.

Johan firar morfar 30/9.
Ha det gött...
// Per

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tror det är den livsfarliga dansen som gjort att din kropp är som en 90-åring.. :)

Anonym sa...

Btw.. Klart du inte ska lägga ner.. Är ju dom otrevliga komm. som man lever för.. :)

Anonym sa...

Har själv funderat på detta med bloggandet. Jag har inte hunnit skriva i min blogg men jag tycker det är intressant att läsa andras så snälla fortsätt blogga. Vad det gäller otrevliga kommentarer så tycker jag inte som herrn i mitt hus utan det är ju helt oacceptabelt med sånt, vet du vem kommentarerna är från?

/Jenny

Anonym sa...

Det är klart du ska forsätta att skriva, man blir glad att läsa det du skriver. det är alltid fullfart på dej.
Tummen upp att du inför glassens dag, då blir du nog populär*L* kram Helena