söndag 21 oktober 2007

Hela låånga helgen slut.

Jaha..... Då sitter man här. Söndagkväll.
Ska kanske sammafatta helgen då? Finns väl inte så mycke å säga.
Lördagen så jobbade jag igen förra Lördagen då jag var till Ludvika.
Jobbade med Laila och när vi skulle planera kvällsmaten.
Så sa hon. Per...!! Gör dina våffler.
Då va iaf det bestämmt. De gamla åt som bara dän.
22st fick jag grädda innan alla va mätta och goa.
Benet var inte sååå kul heller. Värktabletterna funkade inte som jag ville.
Idag Söndag så har mamma och pappa vart på besök.
Var till Ikea en sväng. Vart lite småplock.
Även en tur till Apoteket. Medicinen slut igen. :(
Ont även idag.
Är sååå fruktansvärt trött på benet nu.
Frågan är om de på KMTI kan fixa det.
Annars så har väl dansLinda och jag kommit fram till att det kommer bli väldigt svårt att lösa vår comeback.
Så nu finns det väl sånna där ute som blir glada.
Och så behöver inte dansSverige oroa sej för oss. :))
Men vi får se....

Nej. Nu skiter jag i detta för idag.

Gonatt.

// Per

1 kommentar:

Anonym sa...

ja våfflorna blev ju suveräna, sköt om dig med ditt ben nu