tisdag 23 oktober 2007

Våffeltävling och ny kiropraktor.

Då var det Tisdagen 23 Okt.
Har fått ny tid hos en ny kiropraktor.
Det blev inte den jag ringde igår som inte svarade.
Hittat ett nr jag haft liggandes här.
Som jag borde ringt tidigare.....
Till en Carling. (Kommer en rapport senare under dagen hur det gick)
I helgen så vart det ju våfflor på jobbet. Jag lyckades insperera vån 4:as personal till att göra våffler också. Nu vart ju jag och Ola lite oens vem som gjorde de snyggaste våfflorna.
Här kommer bilder på våra mästervärk.
Så upp till er nu. Vem va snyggast????

Pers våffla
Olas våffla

Skriv gärna en kommentar va ni tycker :)

Ang dansen så har Linda och jag kommit fram till att det blir ingen comeback.
Tiden räcker inte riktigt till längre fram. Så jag får parkera dansskorna i garderoben igen. :(
Så nu får jag väl lägga krutet på att bli frisk i ryggen och kunna återgå till innebandyträning och gymmandet.

Ha det gött.

// Per

**************************************
Ja då har man vart och hälsat på hos kiropratorn.
Å fy f*n va det gjorde ont. Det gör ont än kan ja säga.
Han masserade först... Å kände och letade efter fel på mej.
Det kändes som han drog i skinnet vid ryggraden först.
Å f*n va det knäppte till.... Sedan fortsatte plåga mej.
Fick ström i höften för att få fart på cirkulationen.
Får väl se va många gånger han behöver på sej.
Blir säkert en del.

// Per

17 kommentarer:

Anonym sa...

bägge våfflorna ser mumsiga ut men olas våffla ser frasigare ut....

Anonym sa...

"Olas" våffla (som jag har gjort) ser helt klart godast ut!! Dina våfflor är säkert goda Per men inga våfflor går upp mot mina!!!

Kram Anna på 4:an

Anonym sa...

Den understa röstar jag på

Anonym sa...

Öhh .. jag la faktiskt på grädden o sylten och utstrålade possitiva vibbar över VÅR våffla Anna // Ola

Anonym sa...

Ola. Din våffla suger tyvärr..

Anonym sa...

Jag tycker Pers våffla e finast då den har finast färg o jag gillar när man inte lägger grädd o sylt rakt på våfflan utan lite vid sidan....

mizan

Anonym sa...

skulle äta pers våffla till frukost varje morgon! det ser så god å knaprig ut!

Anonym sa...

urk ! Olas våffla är bäst . Pers ser lite flottig ut // charlotte

Anonym sa...

Cr/Olas våffla ser gudomligt god ut.
Pär! Har du betong i smeten ?

/ Janne Örebro

Anonym sa...

Varför räcker inte tiden till längre fram till come back??

Anonym sa...

klart pers e snyggast.. den e mycke mer konstnärlig än olas :D

Anonym sa...

Måste rösta på din våffla. Den ser godare ut helt enkelt.

Du får gärna komma i´hit någon dag och bjuda på dessa smarriga våfflorna:)

/Jenny

Anonym sa...

Jepp din våffla må vara estetiskt snyggast. Men jag gillar ju lite rörigt så röstar på Olas :)

Anonym sa...

Jag tror jag föredrar Pers våffla, den ser välgräddad och knaprig ut, medan olas ser degig ut.

smakar gärna din våffla någon gång*L*
Kram Helena

Anonym sa...

per´s våfflöa är mycket godare eftersom har smakat mycket frasigare tycker jag.../Laila

Anonym sa...

Dessvärre är det en hel del fett i dessa våfflor, mer än vanligt alltså.

Angie sa...

Tycker Pers va finast och såg smarrigast ut