tisdag 3 maj 2011

Vinter...

Då är vintern tillbaka.
Tydligen så har det snöat inatt.
Snön hann försvinna tills jag vaknade som tur va.
Och på tal om tillbaka så lyckades jag hitta tillbaka till denna lokal...
Friskis & Svettis...
Tog mig i kragen och tog mig dit.
Det vart en tur på löpbandet.
Jag sprang 7 km och gick 1 km efter det.
Inte så illa för att vart borta från träningen alldeles för länge.
Nu måste det bli bättre ordning på min träning.
Utsikten från löpbandet...
Sen va det hem och duscha och byta om.
Och efter det drog jag till Lecab för att ändra på en tid jag fått för att fixa tändspolarna eller vad det nu heter. :)
Så på tisdag ska pärlan in för lite ompyssling.
Efter besöket på Lecab så åkte jag hem och parkerade bilen.
Sen vart det en lunch på stan.
Och klockan 16 va det dags att infinna sig på jobbet.
Jag kan väl inte säga annat än att vi hade läget under kontroll.
Nu blir det till att ladda batterierna för morgondagens jobbpass som förmodligen kommer bli lite mer påfrestande än kvällens.
Ha de gött...
// Per

Inga kommentarer: