lördag 14 maj 2011

2,2...

Då är jag tillbaka då...
Idag så verkar bloggen funka som den ska.
I förmiddags så rullade jag upp till Forshaga.
Johan skulle va med i Sisujoggen...
Men som ni ser så va inte Johan så laddad. :)
Tror han fick lite fel uppladdning plus att skorna inte ville springa tydligen.
Efter lite glassfika hos syrran så åkte jag till Kil för att ta tag i dessa... 
Nya sten till muren...
Jag la på ett 3:e lager med sten och det vart väl inte så dumt?
Jag förflyttade 2,2 ton sten.
Det vart inte helt klart pga att kommunen håller på att gräva där de sista stenarna ska ligga.
Får ta det när de är klar med grävandet...
Nu är jag hemma i Karlstad igen och ikväll blir det TV för hela slanten.
Mitt sällskap i soffan kommer bli detta...
Nogger i ½ liters förpackningar.
Jag käkade den för några dagar sedan och den va sååå god. :)
Ha nu en bra lördagkväll...
// Per

4 kommentarer:

Linda sa...

Skippar du kvällens dans pga glass?? Hmmm ;)

Syrran sa...

Johan och jag har en ny strategi tills nästa år :) Du ingår i den ;)När bjuder du mig på den glassen då ;)

Linda sa...

Ja den lär ju ha varit kanongod ;)

Per Noremalm sa...

Linda: Japp. Säger kanske hur god den är. :)

Syrran: Ja idag sprang han minst 2000 meter. :)

Linda igen: Gôrgo är den. Hoppas dansen va bra.