lördag 28 maj 2011

-12...

Då har jag avverkat ett 12 timmars pass på jobbet.
Nu är det bara 11 timmar kvar att jobba sedan så har jag långledigt. :)
Igår efter jobbet så hade jag tydligen lite krafter kvar.
Eftersom jag behövde bröd så fick de bli en tur till OBS Bergvik.
Och av en ren slump så råkade det följa med några glasspaket i påsen.
Inte nog med det.
När jag kom hem så började jag röja i badrumsskåpet.
Mycke skräp vart de.
Så här ser det ut nu...
Före bilden hoppar jag. Så hemskt va de i skåpet.
Frågan är vad jag ska hitta på ikväll innan jag tar natten? :)
Betala räkningar kanske?
Det är väl lika bra att göra det.
Och ni andra som inte tänker betala räkningar ikväll får ha en bra fortsättning på lördagkvällen...
// Per

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mycket stöldgods från jobbet ser jag!!?=)

Per Noremalm sa...

Anonym: Vem du nu är... Tänker du på tejpen så är det kvar efter alla operationer jag vart med om. Va en del omläggningar som behövde tejpas. Och handsprit går att köpa på apoteket.