onsdag 18 maj 2011

110518...

Då är det onsdag och halva arbetsveckan avklarad.
Bara 2 pass kvar.
Idag så vart jag kvar 1,5 timme extra.
Jag hade datakurs med en vikarie och så fick jag hjälpa 2:an med deras dator.
Är detta jag när jag sitter vid datorn tro?
Imöra MÅSTE jag till en fotograf!!
Jag måste fixa nytt körkort så fort som möjligt.
Nu kan jag inte skjuta på det längre.
Så efter jobbet blir det att rufsa till frissan och gå till fotografen.
Jag va faktiskt ner till stan en sväng nu i kväll.
Fast det vart ner och hem direkt.
Men de va en uppfriskande promenad då det duggregnade
Annars har de vart rätt soft efter jobbet.
Ska väl bli ännu softare snart.
Blir nog natten om en stund.
Jag kan lika gärna lägga mig så jag är pigg imöra när klockan ringer 6.15. :)
Nattinatti...
// Per

Inga kommentarer: