söndag 1 maj 2011

1 maj...

Då har det blivit 1:a maj och det är väl arbetarens dag om jag inte är helt ute och cyklar.
Vad passar bättre än att städa lägenheten på en sådan dag?
Jag håller på att tvätta lite också.
Lika bra att passa när jag ändå håller på.
Tillbaka till städningen...
Jag har precis fått soffmattan städad av en dammsugare värd 42000:-.
Nej. Den är inte min utan det va en visning jag fått av syrran.
Jag behåller allt min gamla vanliga dammsugare.
Men jag har iaf en mindre lortig matta. :)
Det va ju helt gratis så.
Ska ta och hänga lite tvätt nu tror jag.
Maskinen verkar klar nu.
Sen tar jag nog och inte gör så mycke mer idag.
Hmm...
Kom på nu att idag för 11 år sedan började jag på mitt jobb.
11 år!!
Vart har tiden tagit vägen?
Känns ju rätt gött att jag inte blivit äldre på de årena.
Ha de gött...
// Per

Inga kommentarer: