söndag 22 maj 2011

Flytt...

Då har Johan flyttat hem igen...
Det har vart ett dygn men full fart hela tiden.
Men det har vart superskoj. :)
Kan inte bli annat när superkompisen är på besök.
Johan flyttar hem...
Johan och kompisen Emilia på väg ut till lekparken.
Denna gången hade Johan med sig sin "bil" så idag slapp han att gå.
Emilia och mamma Linda kommer farande...
Emilia kollar utsikten...
Johan bjöd Emilia och mig på en åktur vi sent ska glömma.
Dags för fikapaus...

Johan kraschar i en gunga...
Det vart inga skador som tur va.
Men det går vilt till när superkompisarna leker. :)
Efter vi vart i lekparken så gick vi till Ica Hagahallen och köpte köttfärs till spagetti och köttfärsås.
Efter maten så åkte Emilia och Linda iväg.
Då vart det Toy Story 3 för Johan och disk för mig.
Nu har Johans mormor och morfar hämtat han och kört hem han som sagt va.
Imöra blir det dagis för Johan och ett kvällspass för mig så jag får sovmorgon.
Kanske behövs efter ett dygn men Johan? :)
Ha nu en bra kväll...
// Per

3 kommentarer:

Karin sa...

Nu är det slut på friden här hemma :)

Marita sa...

Visst är det härligt med barn!! Jag "lånar" min systers barnbarn som är 9 år och åker på "Facklig familjekurs" v.25. Hade gärna tagit med ett annat syskonbarn oxå som är 5år med hennes mamma är inte med i Kommunal så då går det inte. Isac och jag kommer att få några riktiga mysdagar tillsammans med olika aktiviteter!!!

Per Noremalm sa...

Karin: De tänker ja. :)

Marita: Ja de är ganska bra att kunna låna dem och lämna tillbaka när man tröttnat. ;)