torsdag 19 maj 2011

Mugg...

Det har hänt någe fruktansvärt på jobbet. :)
Min mugg har pajat...
Bara att skaffa någe nytt att dricka ur eller helt enkelt nöja mig med ett vanligt glas. :)
Jag har haft den på jobbet i 11 år.
Frågan är om det är jag eller Hillevi som kommer sakna den mest?
Och vet ni vad...
Jag gjorde det idag!!
Knallade ner till fotografen och satte mig framför kameran.
Jag hatar verkligen det.
Men nu är det gjort. :)
10 år till nästa gång.
Om jag nu inte skulle gå och bli av me kortet nån gång men det ska jag föröka undvika.
Just nu sitter jag å slökollar på TV:n och skriver här.
Funderar lite på vad jag ska göra i helgen.
Någon som har några idéer?
Imöra lutar det åt att Audin rullar till Blomsterhult och dans i några timmar.
Detta får va allt för idag.
Ha de gött...
// Per

3 kommentarer:

Karin sa...

Johan har ju kommit med ett förslag....

Anonym sa...

Mycket sorgligt,har varit min mugg i nästan 6 år!!!!=)

Hillevi.

Per Noremalm sa...

Karin: Ska fundera på den. :)

Hillevi: Nu har den historia tyvärr. ;)