tisdag 31 maj 2011

Semester dag 2...

Nu sitter jag i Kil och syrran håller på att bomba min dator med bilder på Johan & Philip.
Hon tömmer sin mobil som tydligen krånglar.
När hon är klar ska bilderna in på ett usb minne och in i hennes dator.
Får bli så när hon inte har nån "blåtand" på sin dator.
Idag är det min andra dag på minisemestern.
Men igår vart de dåligt med semester. :)
Linda kidnappade mig och drog med mig till Kristinehamn för att passa Emilia när hon plockade en massa ris.
Jag fick med mig jobbkläder så jag hjälpte till att ta reda på ris jag också.
Emilia är ju stora tjejen så hon klarade sig själv.
Vi fick iväg 2 släpkärror och fyllde en 3:e.
När vi skulle åka hem så ramlade Emilia och slog huvudet i ett bordsben så hon fick värsta bulan i pannan.
Så det va bara att hålla henne vaken i 1 timme.
Som tur va så gick det bra med lilltjejen och idag är det full fart på henne igen.
Så här pigg va hon imorse tydligen.
Innan jag åkte till Kil idag så vart det lite lunch på stan.
Och eftersom jag är lite kräsen med mat så fick jag lasange istället för paj med massa "konstigt" i. :)
Men jag börjar lära mig att äta lite av varje.
Igår åt jag broccoli.
Inte illa för att va mig. :)
Nu ska jag snacka lite med morsan, farsan och syrran innan jag rullar tillbaka till Karlstad.
// Per

Inga kommentarer: