lördag 21 maj 2011

Frukost...

Då har jag käkat frukost på balkongen...
Nu är magen mätt och go.
Vädret i Karlstad idag är sol och blå himmel.
Är man inomhus och tittar ut så ser det ut som de är värsta sommardagen.
Men det är inte så varmt och härligt som det ser ut.
Igår så hamnade jag i Blomsterhult.
Det va en hel del folk men inte så många av de som jag brukar dansa med.
Så det vart en del danser med samma personer flera gånger.
Bhonus som spelade igår är väl inga favoriter men det va skönt att få röra på sig.
Förlåt Annemari. Vet att du gillar Bhonus. ;)
Jag va iaf rejält trött i kroppen efter dansen.
Strax efter att jag klev upp imorse så ringde Johan och frågande om han fick komma och sova hos mig inatt.
Och de är väl klart att lillplutten får komma hit och sova.
Jag har inte några andra planer i helgen så ett besök av superkompisen är väl inte fel.
Ha de bäst...
// Per

2 kommentarer:

Marita sa...

Mummafrukost!!!
Ang. Blomsterhult, varför passade du inte på att dansa med de du inte brukar dansa med, hade säkert varit roligt för dom!
Ha det så bra med Johan, kan garantera att han kommer att gilla att få "rå om dig" !!!
Ha en fortsatt bra helg!! :)

Vita hjärtan sa...

Gillar och gillar....jag ÄLSKAR Bhonus!!!! ;) Och det var en TOPPENKVÄLL!! Hade det vart för dig med om du dansat med mig! ;))

Kram Annemari