måndag 23 maj 2011

Turné...

Idag så har jag vart på turné...
Linda och Emilia ville ha sällskap till Kristinehamn där de skulle kolla in en sak.
Efter uträttat ärende så vart det lunch ute på Marieberg.
Och ena ägaren till lunchstället va Agneta Andersson.
Och vem är hon kanske den mindre sportintresserade säger.
Jo Agneta är en fd kanotist som vunnit OS bl.a.
Och mycke riktigt så låg hennes OS medaljer i ett prisskåp där. :)
Och efter det så blev det Sveriges största kulglass tror jag. :)
Mums... :)
Vid 16 tiden va det dags för kvällspasset på jobbet.
5 timmar utan bekymmer.
Nu är det bara resten av veckan kvar.
Och den ser ut så här...
Tisdag: Jobb 7.45- 15.15
Onsdag: Jobb 7.00- 13.30
Torsdag: Ledig
Fredag: Jobb 15.00- 20.00
Lördag: Jobb 7.45- 21.00
Söndag: Jobb 7.00- 20.00
Några timmar på jobbet blir de denna veckan.
Men jag får tänka på nästa vecka istället.
Då står det LEDIG alla dagar istället. :)
Det står dans onsdag-lördag istället för jobb.
Så om jag vill så kan det bli dans 4 dagar nästa vecka.
Och på tal om dans ska jag börja kika lite på hur det blir vecka 29 och dansbandsveckan i Malung.
Ha de bäst...
// Per

Inga kommentarer: