söndag 8 maj 2011

Mjukis...

Idag så har jag verkligen inte gjort mycket.
Har typ njutit av det fina vädret.
Fick lite sol på näsan och det är ju alltid lika trevligt.
Jag har vart ute och gått en promenad i solen med Linda och lilla Emilia.
Vi tog en glass när vi gick förbi Timmys...
För mig vart det mjukglass med polkaströssel...
Är det okej att leva på glass?
Jag tycker det borde finnas nån glassdiet som är nyttig. :)
Jag skulle ha tvättat idag men skjuter fram det tills imöra istället.
Man kan ju inte hålla på att slita ut sig när man är ledig.
Det är ju bara jag som blir drabbad själv av att jag inte har något att sätta på mig. :)
Ha en fortsatt bra söndag...
// Per

2 kommentarer:

Malin sa...

Åhh, mjukglass,måste ta en mig en tur till stan imorgon :)

Per Noremalm sa...

Malin: Ja de tycker jag absolut du ska göra. :)