torsdag 20 december 2007

Storfrämmat.....

Idag har jag haft storfrämmat. Eller?? :)
Johan ett år snart plus syrran och Pontus.
Men jag tog med mej Johan direkt och gick till mitt jobb.
Tvungen och kolla hur läget va bland tanterna....
Där va det som vanligt.
Men det körde ihop sej lite för dem vid maten så jag fick göra en insats. :)
Jag hjälpte till med en matning. Va snäll jag är va??
När jag skulle gå hem tog jag mej en sväng förbi chefen.
Fick mej en julklapp. Har kanske vart lite snäll iaf.
Lovar att inte öppna det förrens det är julafton.
När vi kom hem så började Johan härja runt vilket resulterade i en tomte med två armar mindre.
Sedan var det full fart till han till slut somnade i mitt knä.
Hockey har det vart ikväll oxå....FBK-MORA 4-2 efter MYCKE stora bekymmer.
Å det va väldigt lite folk i hallen tydligen.
5662 st. Det måste vart bottenrekord.
Men spelar man som ... och biljettpriser höga som.... så får de skylla sej själva.
Jag väljer att se matcherna i soffan. :)


Johan och jag gör en insats på jobbet.

Johan somnar till slut i morbrors knä.

// Per

Inga kommentarer: