tisdag 4 december 2007

En rörig Tisdag....

Har inte koll på någe känns det som.
Igår när Doris pratade om dagen arbetspass så hade jag fått för mej att jag skulle jobba en A-tur.(6.45-15.30) Men det skulle tydligen va en B-tur.(7.00-14.00)
Men då tyckte Doris att jag kunda ta hennes A-tur. :)
Jaja. Nån timme extra vart det iaf.
Men innan jag gick hem idag vart kl 15.45.
Har vart någe hela tiden.
Tvättstugan har vart överfull i 2 dagar nu.
Satt en lapp på ena tumlarn och tvättmaskinen idag... TRASIGA!
På golvet låg massa tvätt.
Hmm. Maskinerna funka hur bra som helst ju.
Så dum är jag inte.... :)
Det gick i ett då vi skulle ta våra raster så vi hann inte med dem.
Kl 13.15 tyckte Doris att vi va värda att dela på en pizza.
Så vi beställde från Pizzeria Bari.
Men det är stoor skillnad på Baris och Napolis pizza. :)
Napolis är mycke bättre. Men den vi beställt gick allt ner.
Sitter och funderar om jag ska dra och cykla lite idag oxå.
Blir nog inte någe mer kanske förräns på Fredag.
Jooo. Det får bli en sväng på cykeln. :)
Har försökt få tag på ortopeden men lyckades inte. Hann inte ringa i tid.
Jag har bestämt mej för att lägga mej under kniven.
Har även kollat med Klaratappen ang mitt blod. Var dags att lämna blod på Fredag igen.
Men de ville att jag skulle hoppa över det.
Så nu missar jag almenackan ju. :(

Ha det gött.

// Per

Inga kommentarer: