fredag 28 december 2007

Jag = hjälte??

Ja... Jag är nog en riktig hjälte. :)
Det tycker nog ägaren till den rosa plånbok jag hittade på Ikea och lämnade in.
Så efter ett tag tag så ropade de upp att den var upphittad.....
Jag var med mamma och syrran och Johan dit.
Va väl inte planerat att jag skulle dit men det gick väl bra.
Har fått sjukintyget idag..... äntligen.
Men jag blir inte riktigt klok på den.
Tom 31/1-08 är jag sjukskriven.
Varför ska man få så många olika bud på sjukskrivningen?
Allt från 6 veckor till 3 månader.
Syrran tycker jag ska försöka få tag på läkarn och kolla med han.
Efter Ikea så körde syrran hem mamma till Kil.
Och efter det skulle jag hem och se på Linköping- Färjestad på TV.
Ska jag va ärlig så hade jag inte trott att det skulle gå såååå som det gjorde. :)
2-6 till Färjestad. Gött som f*n. Så nu ligger de 2:a i tabellen efter HV 71 som torskade mot Djurgården.* Tom jag höll på ett 08:a lag*
Hade ju lovat bilder från julafton.
Här kommer de.......


Johan provkör nya bilen han fick på förmiddagen.

Är morfar med på Johans hyss nu tro??

För nu sätter han igång....

Oskyldig???

Är det en Audi A4 som morbror Per har tro?

Pontus med julklapp.

Julgranen och lite paket.

Även på julafton måste man byta blöjor.

Någon hann visst ta innehållet före Johan.

Johan och mamma.

Är det inta dags snart för paketöppningen?
Äntligen.... Och 1:a innehöll en mobiltelefon.
Johan och mamma lite senare på kvällen.
Johans "hångelhörna". :)

Johans rum innan läggdags.
Ja det va väl allt för idag.
// Per

1 kommentar:

Anonym sa...

Någn snyggare tomte har jag nog inte sett i helhlgen...bara en tomte mor på ca 1 år...och hon v ar väldigt söt...kram Helena