lördag 22 december 2007

Lördag i Kil.

Ja då var det lördagen innen julafton då.
Mamma och pappa bad mej fixa en julklapp till dem eftersom jag bor i Karlstad.
Men det va inte bara att fixa den.
När jag skulle betala så verkade inte kassans uppkoppling till min bank vaknat.
Så det va bara att åka till närmaste minuten.
Julklappen fixades iaf efter lite bekymmer.
Innan jag åkta till Kil va jag tvungen att tanka också.
Men.... Varför ska man alltid ta fel kö????
Man tror ju att en stor XC90 ska stå en stund och tanka. Så jag valde andra kön.
Men inte då....Jaja. Till slut kom jag iväg till Kil.
Vi skulle åka till Årjäng och hälsa på Farfars bror.
Han fyller 99 år i Februari.
Hur pigg som helst är han iaf. Om man bortser från att han brutit armen så han hade ett stor "jul"paket på underarmen.
Han gick med gåbord och ville vi skulle ta en tur i korridoren.
Kan ju säga att han gick bättre än jag gjorde när jag hade ont i ryggen av diskbråcket.
När vi kom hem till Kil så vart det pizza... Bolongnese.
Vart en övernattning hos föräldrarna den natten.

// Per

Inga kommentarer: