måndag 24 december 2007

Julafton 2007.

Nu är dagen här som man längtade till när man va liten.
Fast just nu känns det som man bara vill lägga sej och dra någe gammalt över sej och vakna upp typ på Torsdag då Lecab ska få besök av mej.* Grrr*
Ett säte kostar väl 5000-10000:- kanske?? Om det nu räcker.....
Jag vet inte. :( Jaja.
Öppnade julklappen från jobbet nu på morgonen.
Sagaforms Sillkrus. Jag som äter sååå mycke sill. :)
Nej men den va så fin så. TACK!!
Har ju en del grejer i den serien.
Klockan 14,30 ska jag väl ta mej till syrrans familj för att fira jul.
Då kommer även min mamma och pappa dit.
Så det blir väl Kalle Anka och mat skulle jag tro och julklappar till Johan.
*Önskar mej ett nytt framsäte av tomten*
Nej jag är inte bitter alls..... :/
Det ordnar sej säkert på någe vis.

GOD JUL PÅ ER ALLA!!!

// Per

1 kommentar:

Anonym sa...

God jul....

/Jenny