söndag 2 december 2007

1:a advent.

Idag är det Söndag och 1:a advent.
9.15 så ringer det i telefon....
Jobbet som tvingar ut mej och jobba.
Fram till 15.00
Utbeordring med andra ord.
Så dagens pass blev mellan 9.30-15.00.
5.5 timme arbete som blir 11 tack vare att jag vart utbeordrad. :)
Sånna dagar skulle man ha....
Efter jobbet så va det bara å rusa hem... Slänga mej i duschen.
15,30 ringde syrran och drag med mej till Kil på middag hos mamma och pappa.
De andra gick ut på skyltsöndan men jag och voffen Pontus höll oss inne.
Regnade ju.....Fick nog av regn igår.
Så vi slappade i soffan istället.
När jag kom hem så gick jag upp på vinden och plockade ner lite tomtar.
Skulle ju gjort det på förmiddagen men då vart
det ju jobb på vån 4.

Mormors gamla tomte har fått komma fram.

Så här ser min balkong ut. (Dålig bild)

// Per

1 kommentar:

Anonym sa...

vilken fin tomte du har..ler..den var fin....även snyggt på din balkong...det är fint när man har belysning...blir lite julstämning då...kram Helena