måndag 10 december 2007

Ny vecka....

Ja då var det Måndag...
Och inte vart jag bjuden på Nobelfesten heller. :/
Jobbade ett kvällspass mellan 16.15-21.15.
Men det hände väl lite innan jag drog mej till jobbet.
Jag ska bara försöka komma ihåg vad som hänt. :)
Fick ett sms imorse att Thore Skogman gått bort.
Han har ju vart risig ett tag. Ja så är det i livet.
Sedan ringde morsan. De hade fått en räkning från firman som vart och fixat med deras panna.
Hade fått betala reseersättningen för en extra resa som han fick göra för att han tagit fel grej med sej tror jag det va.
Men hallå!! Ska kunden få betala för att firman klumpar sej????
Så.....
Dagens PUCKO företag är: Kyl Teknikern....Vilka j*vla spån!!
Sedan så var jag tvungen ner till apoteket för att kolla om det fanns mer uttag på receptet jag fick då jag va på akuten. Men nejdå. Bara ett uttag. Bläää.
Bara gå hem och maila till vårdcentralen och se om de kan fixa ett nytt recept.
Panodilena är snart slut.
Men när jag öppnade brevlådan när jag kom hem så vart det "lite" ändringar i planerna.
Brev från ortopeden. Operation nu på Fredag. 7.20.
Man ska tydligen fira Luciakvällen på sjukhushotellet då jag ska skrivas in 15.00.
Innan dess ska det tas prover också. Och träffa läkarn som ska sätta kniven i mej.
Ja det vart ju lite ändringar för mej framöver.
Helt plötsligt jobbar jag varken julafton eller nyårsafton. Kul och få in vikarier då. :)
Slipper en del utav renoveringen på jobbet. Beror ju på hur lång tid de ska hålla på.
Hoppas de hinner klart.
Och nu har jag bara ett arbetspass kvar. Sjukskriven ca 6 vecker.
Fast det kanske inte gäller mej?

Det va nog allt.

// Per

Inga kommentarer: