söndag 2 december 2007

Juldagen

Efter att vi firat klart julen hos syrrans familj på Kvarnberget i Karlstad så följde jag med mamma och pappa till Kil.
För vi tänkta blaska av bilen lite hade vi tänkt.
När vi väl kom fram till vilken färg bilen hade från början så va det inte sååå kul längra. :(((
Någon har backat på bilen. Faaannn sa jag och sparkade till däcket. :(((
Någon har gjort en buckla i höger bakskärm.
Och jag som är såååå noga med att stå 100 mil från närmaste bil. Måste va någe pucko som backat in i min pärla. :(((
Kan väl sammanfatta de senaste dagarna ang bilen med ordet... Katastrof.
Först sätet och nu skärmen.
*Suck*
Bilen vart iaf ren.
Jag tog ett gäng kort under julafton som jag lovar att slänga in här. Konstigt nog så va lille Johan med på de flesta. Men håll koll här så kommer de längre fram.

// Per

Inga kommentarer: