tisdag 18 december 2007

Räkning på 130 000....

Idag så ringde Dr:n Rolf och kollade hur det gått med mej.
Han fick till svar...
- Jag tror du lyckades bra med operationen.
Har ingen känning alls.
Sedan passade jag på att säga till om det där med sprutorna och tabletterna.
Ojdå sa han och lovade att fixa det på en gång....
Men när jag va till apoteket så var det jourläkaren som vi jagade igår som satt in sprutorna + tabletterna. Inte Rolf som skulle fixa det på en gång.
Jadu... Varför jag tagit kort på sprutorna???
Tänkte att någon kanske kunde tycka synd om mej. :)
Sedan va det räkningen ja.
Höll på och tappa ögonen när jag öppnade brevet....
130 000:-. Betalas senast 080102. Ops.....
Men det va billånet. Åkte och fixade till en lösning... En tillfällig sådan skulle jag tro.


// Per

Inga kommentarer: