söndag 23 december 2007

23:e December....

Då var det 23:e December då.
Man kan ju tycka att det ska va en bra dag.
Men jag vet inte jag. :(
Pappa och jag tog och bytte en del i deras handfatet på lilla toan.
Det vart ju bra iaf.
Sedan gick vi ut och skulle kolla några saker på hans bil.
Ena nummerplåtsbelysningen har lagt av.
Men det va inte bara att byta den inte.
Slutade med att vi la ner det. Inte så kul om vi skulle paja plasten.
Efter det kollade vi säkringarna. Pappa tycker han har dålig värma i förarsätet.
Men säkringen var helt ok.
Efter maten åkta jag hem till Karlstad igen.... med stolsvärmen på. Den funkar jätte bra i min bil.
Men nu är det så här.....
Igår när jag åkte till Kil så kände jag att något luktade bränt. Men jag tänkte inge mer på det.
Kände lukten idag också.
Lite senare under kvällen så skulle jag lämna en sak till syrran inför julaftonen så fick jag svaret på lukten. :((
Förarsätet har gått sönder. FAAN!!!
Ett hål på ca 1 cm.....
Värmeslingorna i sätet har bränt så det gått hål i tyget i sätet.
Ååå... Julklapp från Audi kanske??
Och jag som sa senast i veckan att jag är supernöjd med bilen och inte vill byta.
Så på Torsdag Lecab (de som säljer Audi). Då kommer jag på besök. Bara hoppas att ni gör som jag vill. :))
Har en "gammal" klasskompis som har en arbetskompis som har en likadan bil och modell som mej som... även hon fått sätet skadat pga värmeslingorna.
Och gör de inte som jag vill... Minskar chansen att jag byter bil där nästa gång kan jag ju säga.
Så nu va den kvällen förstörd.
Sedan att ljusslingan till granen jävlades va väl bara att ta när allt annat gått åt skogen idag.
Blääää....

// Per

Inga kommentarer: