lördag 1 september 2007

Lördan på jobbet :)

Ja då har man jobbat klar då. 11,5 timme så bara.
Har gått grymt snabbt. Iaf tiden.
Men kanske beror på att vi(jag och Caroline)hade att göra hela tiden. Har duschat två tanter som kommit efter i duchningen denna veckan.
Sedan hände någe som inte va så kul kanske...
Du som läser detta äter väl inte???
En tant va tvungen och spy efter frukosten.
Va inte den lilla spyan som kom heller.
Mår du illa nu??? ;)
Det är detta som vi inom vården vill ha minst 25 000:- i månaden för.
Är inte alla som vill ta upp sånt här. Men vem ska göra det???
Herr statsminister kanske????
*Jag är inte bitter*
Nu är det bara Söndag kvar. Sedan är jag ledig 2 lååånga dagar. Fast blir någon sjuk så kanske jag kan hoppa in på Tisdag. Tror inte det är någe speciellt då.
Men nu ska det bli sängen. Kl ringer 07,10.

Johan 1/9 2007

Natti!!

// Per

2 kommentarer:

Anonym sa...

Spy är nice.. :)

Anonym sa...

Trevlig helg du verkar ha :)

Vad det gäller wii utmannar jag dig gärna igen, för du hade ju bara nybörjar tur ;)

/Jenny