fredag 31 augusti 2007

Ikea igen...hmmm.

Kl 14,30 ca lämnade jag tillbaka hundarna efter en natts passning.
Efter det skulle jag köpa godis på Ikea. 2 st tuber Twix för 29:-.
Kostar 29:- för en tub annars. FYND!!
Men av någon konstig anledning går jag till höger istället för till vänster och direkt till affären utanför kassorna. ;)
Va ju "tvungen" och gå genom hela Ikea nu. Frågan var vad jag behöver.... :)
När jag kom till kassorna hade jag fått med mej 4 nya kuddar.
Har ni tänkt på hur äckliga kuddarna blir efter ett tag??
Kanske ska kolla nästa gång ni bäddar rent. ;)
Sedan var det dags att fynda Twix! Ångrar mej att jag inte köpte fler.
*Biter av en bit Twix* Mmm.
Ska se om ja kan leja någon inna helgen är slut.
Jag kommer ju inte ut då jag jobbar hela helgen. Fast nu har ju fredagen gått så nu springer helgen iväg. Bara 2 st 8-21 pass kvar. ;)

Hoppas Jenny och John återhämtar sej efter smällarna.

Sängen nu.

// Per

Inga kommentarer: