fredag 28 september 2007

Popis...???

Ja det va väldigt va popis man vart...
Men nu är det så här. Att jag ska tydligen gifta mej imorgon.
Ja jag visste inte om det själv. Förrens vid lunch idag. :)
Ska tydligen va uppe i Torsby.
Mat efter blir det också.
Kött, potatis och sås. Vaniljglass till efterätt.
Jag skulle tydligen inte behöva betala heller. Prästen heter Brita. :)))
Brita vet inte om detta heller.
Det gick bra att gifta sej i jeans å t-shirt tydligen. Va inte så noga.
Så jag är redan "bokad". :)))
Nu ska jag ta mej ner till Stadium och se vad de tror om klockan.
Efter det blir det gymmet. Måste ju få bort pizzan om jag ska gifta mej. :)))
Vi fick ju pizza på jobbet idag. Va inte fel.*Mums*
Tror nästan chefen lovade oss pizza varje fredag hädanefter.
Eller fatta jag henne fel tro???


Så här ser det ut utanför köksbalkongen på jobbet.

Ha det gött..

// Per

**********************************************
Tjo igen!
Känns som jag måste förklara det där med giftemålet då många har undrat. :)
Jag jobbar ju med dementa. Och det var där jag fick detta förslag.
Va en boende som sa detta hur klart som helst....
Att vi skulle gifta oss. :)

// Per

1 kommentar:

Anonym sa...

Gifta dig???? Nu fattar jag ingenting, kanske finns förklaringen på fb. Om inte vänligen förklara för mig:)

/Jenny