söndag 9 september 2007

Lördag-Söndag.

Har vart dålig med skrivande här nu känns det som. :/
Lördagen tillbringade jag i Kil hos mamma och pappa. Fixade med Tv-boxen till stora TV:n.
La om lite kanaler och grejade så det vart som pappsen ville ha det.
Sedan vart det Finnkampen och fotboll lite senare. Vart en lugn dag med andra ord.
Söndagen....Har vart med pappa till Mitt i City och inhandlat en box till lilla TV:n.
Min gamla... 24 år ung är den TV:n. Sedan har jag tillbringat dagen med syrran och Johan.
Vi har avverkat Bergviks köpcentrum. Iaf vissa delar av det. Ikea tog vi i ett normalt tempo. Syrrans gubbe har turbofart då de är där. Så nu hann syrran se va det har för grejer där. :)
Sedan stack vi in på köpcentrat också.
Syrran skulle in på Apoteket. Sedan vart det ett besök på Stadium, Mansion. Efter det skulle syrran in till Lindex. Då drog vi grabbar till FBK shopen. :)
Förklarade för Johan att när han blir stor ska han bli hockeyproffs...
Så morbror Per slipper jobba. :) Fast är väl minst 18 år tills han slår igenom kanske. :/
Sedan följde jag med de hem och käkade lite mat.
Annars kan jag väl skvallra om att jag forfarande käkar tabletter för benet.
Igår kändes det riktigt bra. Men har kännt av det mer idag.
Ska erkänna att jag inte mår helt 100 av dem. Känner mej trött och tung i huvvet.
Johan och Mormor 9/3
Jag funderar vad Stefan Holm håller på med.....
Johan laddar inför Ikeabesöket.

Natti.

// Per

1 kommentar:

Anonym sa...

ÅÅÅÅÅ jag såg den rosa overallen från adidas. En sån måste nova ha.

Nu är det snart dax att ge sig ut i spö regnet :(

/Jenny