söndag 23 september 2007

Söndaaaa.

Då sitter man här då. Halvdö som man brukar va efter jobbhelgen. :)
Blir sängen väldigt snart.
Jobbet har "flöte" på idag också. Men med den personalen så förstår jag att allt går bra. :)))
Under arbetshelgerna så känns det som man jobbar, sover, jobbar, sover och äter.
I bästa fall kan man kanske hinna gå på toaletten.
Kanske bäst jag är snäll då jag skriver om jobbet.
Läste på Aftonbladet att man kan få sparken.
Och det vore ju inte så bra. För hur skulle Sveas tanter klara sej utan mej??? :)))))
Imorgon är det Måndag. Då kommer mamma som jag skrev igår.
Får väl se vart vi tar vägen. Gissar iaf på Ikea. Va ju flera veckor sedan nu ju.
Ang benet så har det funkat med 2 Voltaren + 2 Panodil på morgon.
Sedan har jag inte behövt ta någe mer...*Peppar pappar*

Middagen som jag och Hillevi fixat. Kasslergratäng...


...Med sallad.


Denna "blomma" fick respass idag. Endast 11 blad kvar. Kändes som det var dags nu.
Förlåt företaget för att vi kastade blomman....// Hillevi och Per

Gonatt.....

// Per

1 kommentar:

Anonym sa...

MMM vilken härlig gratäng ni hade fixat! Håller med att blomman så vissen ut Ler Kram Helena