tisdag 18 september 2007

F*n....

F*n va tråkiga de är på apotekt då.
Bygga om just när jag ska köpa mediciner....
Jaja. Får leva på Panodil då.
Har varit på den där demenskursen idag igen. Lika bra denna gången.
Har fått intyg att jag kan lite mer om demens nu. Hehe.
Fick lunch idag oxå. Kycklingfilé och potatis.
Nu har jag ledigt 2 dagar nu. Ska jobba helgen igen. Känns som jag skrivit det tidigare här....
Tur inte jag blir någe äldre iaf.* Host*
Va till Nautilus och förlängde mitt träningkort i eftermiddag.
Så nu ska det lämnas kvitto till jobbet för att de ska få ge mej 1000:- för jag är så duktig och tränar. Nästan lite sponsring där ju. :)
Torsdag hoppas jag kunna göra comeback på gymmet. *Hoppas hoppas*
Orkar inte va still längre. Så trist och inte kunna träna.
Vill ju köra igång med innebandyn oxå.
Då jag jobbar till helgen så skiter det sej igen.
Men nästa vecka... hoppas jag. Om nu benet är som det ska.*Suck*
Är såååå trött på detta nu. Ena dagen är det riktigt bra.
Andra mindre bra. Som idag då benet bråkar.
Hoppas det var för att jag suttit på rumpan så mycke. :)
Så upp och stå nu ni som läser detta.

Nu får det va nog.

// Per

Inga kommentarer: