torsdag 27 september 2007

Träning...

Idag jobbade jag kvällen så det fick bli träning innan jobbet.
Körde "Vassberg" eller Natural Runner som den tydligen heter.
Allt va väl frid och fröjd tills jag kört 6 min.....Då kollade jag pulsklockan.
Då hade den dött. Eller var det jag som var död?
Försökte trycka på den så den skulle vakna men det ville den inte göra.
Är det batteriet borde den ju slockna helt. Men det står 6 min och 89 avverkade kalorier.
Får gå ner till Stadium och kolla med dem. Jävligt trist om den skulle va sönder.
Men det är ju garanti kvar...*letar kvitto*Fan... hittar bara kartongen.
Vart har jag lagt det nu då??? Faaan...
Men det borde ju synas på Stadium då jag regade mitt bonuskort där.
Får gå ner och se va de tror. Om det är klockan eller batteriet.
Imorgon blir det pizza på jobbet.
Detta för att det ska avtackas en sköterska + att "fira" att hemtjänsten fått tillökning från Rud.

// Per

Inga kommentarer: