söndag 2 september 2007

Hôl i hôvve.

Suck... Känns som jag har hôl i hôvve... Hål i Huvudet alltså.
Jobbhelgen är slut. Precis som jag. *Tänker jag ska skriva på nästa rad*
Hjälp vad de härliga boendena hållt igång i helgen.
Gör ju inte saken bättre av allt ensamarbete som är. Snabbt räknat så räcker inte 30 timmar i veckan som man är ensam med 10 st boende som är dementa.
Men vi spar ju pengar iaf. Blir väl någon som kan få lite bonus av all vinst vi gör.
Och nu är det inte så att vi på våningen som får någon bonus....Utan chefer å såna höga pampar.
F*n... är jag bitter idag igen??? *Jag borde bli mångmiljonar*
Och det blir man inte som Underskötare.* Jag är nog bitter*
Efter en jobbhelg är man inte så social. Men nu är det två helger ledigt.
Imorgon får jag besök av morsan. Kan det bli Ikea tro???

GODNATT!

// Per *Zzzz*

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vila nu upp dig så ska du se att du snart älskar ditt jobb igen :)

Kram
Jenny

Anonym sa...

2 alternativ, den ena mer dramatiskt än den andra.

1. Säg upp dig och bli miljonär, Ligg på stranden med en paraplydrin, bjud in dina vänner på feta kalas.

2. Go bezerk. Mörda hela Sveagatan med allt som är i. Gå direkt i fängelse utan att passera systemet. Skaffa dig en gratis brevutb på kåkek.

:)
/joln

Anonym sa...

det det det det inte den

/joln

Anonym sa...

hmm. märkte att det var en del stavisar i den texten o ändå är jag inte full..

skål..

/joln

Angie sa...

Är ni 1 person bara som jobbar?????? seriöst?