torsdag 17 november 2011

Tårta...

Häromdagen så fick jag ett ryck på jobbet.
Jag tillverkade min första tårta jag gjort helt själv på egen hand.
Till mitt försvar fanns det inte så mycke att ha på den.
Så det fick bli skivade bananer.
I den fick de bli sylt och marsan.
Och inte har vi nån spritts att spritsa grädde med heller.
Vad gör man då?
Det fick bli en plastpåse och jag fick försöka göra så snyggt jag kunde. :)
Tanterna käkade med stor aptit och de åt mer än de borde käka. :)
Nej. Jag tar inte beställningar. ;)
// Per

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tycker nog att du kan baka en till i morgon på jobbet..Lite gott till kvällsfika är väl inte fel!? Blev det nån tur till jula,såg att det var mycket folk där..Ha en bra kväll!

Siw sa...

Tycker den blev fin :) och om tanterna åt mer än de borde var den säkert god också ;P

Per Noremalm sa...

Anonym: Får se när nästa tårta tillverkas för min del. :) Jag har vart hemma i vågrätt läge då jag haft feber idag.

Siw: Ja för att va 1:a tårtan jag gjort så va den rätt fint va? :)