fredag 18 november 2011

Hotell frukost...

Vad är det som gör att hotellfrukost är så faktastiskt gott?
Jag har vart iväg och lyxat till det några gånger den senaste tiden.
Jag köpte resturangchansenhäftet av Caroline på jobbet och jag kan säga att jag vill ha ett sådant häfte näste år också.
Där fanns bl.a 4 frukostkuponger på hotell Drott.
Gå 2 betala för 1.
95:- för 2 personer.
Och man äter sig verkligen mätt.
Jag behövde inte äta nån lunch efter denna frukost kan jag säga.
Prinskorv, köttbullar, bacon, frallor och juice...
Hallonyoghurt och ägg...
Pannkakor och sylt.
Annanas och melon..
// Per

3 kommentarer:

Marita sa...

Finns det inget erbjudande= Gå 1 betala för 1/2 ?? ;)

Per Noremalm sa...

Marita: Vet inte. Men om du tar med Richard så får du en frulle för 47,50:- om ni delar på notan. :)

Marita sa...

Hahaha, det trodde du!!!! Vet nog vem som skulle få betala det jag!!! ;)