lördag 12 november 2011

Lego...

Börja dagen med hotellfrukost är aldrig fel.
Just så började jag denna lördag.
Jag va på Hotell Drott.
Jag hade en sådan där frukostkupong som höll på att gå ut.
Efter frukosten tog jag mig en tupplur.
Jag är rejält sliten och trött men de beror på allt jobbande.
Under eftermiddagen så åkte jag till Kil och hälsade på mamma och pappa.
Där va även syrran med sina småkillar.
Jag och Johan blir kvar här över natten.
Johan kunde inte åka hem eftersom vi har roat oss med lego...
Jag har inte byggt lego på säkert 25-30 år eller något. :)
Men mitt lego som finns kvar har mamma lagt i en låda så Johan kan leka med det när han är hos mormor och morfar.
Vi lyckades få ihop min gamla brandstation och få ihop 2 bilar som liknar brandbilar utav legobitar vi hittade i lådan.
Nu blir det natten.
Imöra ska jag göra något jag inte gjort sedan 1991.
Godnatt...
// Per

Inga kommentarer: