måndag 21 november 2011

Ny vecka...

Godmorgon!
Då är det ny vecka och numret för denna vecka är 47...
Och nu är det bara 34 dagar kvar till julafton.
Hur går det med julklapparna?
Denna veckan blir det jobb varannan dag.
Måndag, onsdag, fredag och söndag.
Och alla dagar är extrapass.
Gött med lite extrapengar till jul.
Frågan är om man hinner använda decemberlönen till julklappar.
Får bli sista minutenklappar så fall. :)
Jag hoppas verkligen att jag är klar med klapparna innan den 23:e december.
Dags för frukost?
Nej... Den är redan avklarad.
Jag vart övertalad igårkväll på jobbet att hänga med på Drott och äta frukost.
De behövde 1 till för att bli 2 på en kupong.
Så nu är jag mer än mätt.
Jag hoppar lunchen idag.
Nu ska jag slappa vidare innan kvällspasset. :)
Ha de gôtt...
// Per

Inga kommentarer: