onsdag 23 november 2011

111123...

Mörkt när man går till jobbet och mörkt när man går hem.
Jippi va kul.
Eller inte...
Nu vore det inte fel med lite snö som gör att det blir lite ljusare ut.
Fast det verkar dröja innan snön kommer.
Tur man kan tända massa värmeljus, ljusstakar eller adventsstjärnan.
Jag har faktiskt "provtänt" en stake nu ikväll.
Mysfaktorn steg betydligt. :)
Innan jag gick hem från jobbet så hjälpte jag Doris att sätta upp en ljusslinga på jobbet.
Skulle inte va fel med 3 meter till. Minst. ;)
Imöra åker min ljusslinga upp tror jag.
Grannarna har redan tänt stjärnor, stakar och ljusslingor.
Är det inte lite tidigt egentligen?
Jag är ledig så bäst att passa på då.
Igår så hade jag julmust premiär.
Mums...
Och från det ena till det andra.
Jag behöver till Kil.
Jag har en leverans dit. :))
Nej. Det är inget olagligt jag håller på med.
Ha de gôtt...
// Per

Inga kommentarer: